Искам да помоля за съвет, най-вече българите живеещи от повече време в Австралия, как да се разправя / осъдя един интернет доставчик.
От година и нещо съм абонат на TPG. Когато сключвах договор с тях за старата ни къща, нямах никакви грижи – за 2-3 дни го пуснаха. След това 1-2 пъти използвх къстъмър сървиса – пак бяха ОК. Реших, че съм доволна (доколкото човек може да е доволен от интернета в Австралия) и че ще продължим с тях и в новата къща. Дадох заявка, като им казах, че съм стар и лоялен клиент и ако искат да ме запазят трябва да махнат таксата от 100 долара за инсталация. Те се съгласиха охотно и речено сторено, зачакахме пускането на интернета, което се случва според договор между 5 и 20 работни дни!
Получих нотификация, че инсталацията ще бъде направена на 15.09 – 18 дни след даването на заявката! Преглъднахме и заживяхме в интернет излолация за 2 седмици. Получих смс, че трябва да има човек в къщи между 1 и 5 часа на 15.09 по време на инсталацията. Краси си взе почивен ден, губейки заплатата си за този ден, защото е контрактор.
Така се случи, че аз се разболях и трябваше да посетя лекар този ден. Записах си час за 17.30, за да не пропуснем ИНСТАЛАЦИЯТА. До 16.30 нямаше ни кост, ни вест. Обадих им се и им казах, че в 17 ч, трябва да излезем. Те ми отговорха, че няма проблем и че не е нужно да сме в къщи, за да се случих инсталацията!
На връщане от лекаря получих смс, че инсталацията не се е случила и че на следващия ден ще ме уведомят кога ще се случи! Напълно побесняла, въпреки че бях в почти коматозно състоние, заради тежката болест, която карам, им се обадих да ги питам какво означава това. Те, с цялата си наглост ми повториха съдържанието на смс-а. След определен брой „мили“ думи от моя страна, поисках да говоря със супервайзор. Вместо супервайзор, къстъмър съврвиса ми каза, че всъщност току що са получили рипорт от техника, че интернета е включен и че кога се прибера в къщи трябва да се обадя на техническия отдел, за да го настроим.
Речено-сторено. Звъня на технически отдел, настройваме модема, но интернет – йок. Направихме процедурата още 3 пъти, като през цялото време „Техника“ ме уверяваше, че има интернет, той го вижда, че работи. Най-накрая ми каза, че вероятно модема ми, който е чисто нов, е дефектен и да си го проверя. Пак речено – сторено. Модемът беше проверен моментално чрез занасяне в къщата на приятел и включване в неговата TPG мрежа – работи!
На следващия ден получих нов смс от TPG, гласящ, че имат MSD и заради това инсталацията на интернаета ще бъде отложена за 17 ОКТОМВРИ. Повтарям, защото първото прочитане остава в шок – 17 ОКТРОМВРИ.
В този момент ми просветва, че всъщност вчера интернета не е бил пуснат от тях и че и къстъмър сървиса и техническия отдел са ме лъгали през цялото време!!!!
Обаждам се и питам какво е MSD. Оказва се лишеното от съдържание Mass service disruption, което в една част от разговора означаваше, че имт огромен обем заявки и нямат човешки ресурс да ги изпълнят, но в края на разговора, с нарастването на моя гняв, започна да означава, че всъщност Телстра (компанията собственик на кабелната мрежа) има огромен технически проблем, който няма да могат да решат в следващите 31 дни...
На въпроса защо след като интернета вчера е бил инсталиран според тях, след това е бил деинсталиран, за да бъде инсталиран 32 дни по-късно, естествено нямаше логичен отговор.
Казах, че искам договорът ни веднага да бъде прекратен и ме прехвърлиха към Case Manager, който с най-безподобната наглост на света ми предложи, да не прекратявам договора, да изчакам още 31 дни без интернет, а те щели да ме обезщетят с една такса! Само да спомена, че докато чакам инсталацията, аз продължавам да им плащам такса, защото не съм нов клиет, а стар клиент с активна връзка. Т.е. това, което те ми предлагат като обезщетение е да не ми взимт пари за този месец, в който чакам за инсталация...
Съжалявам, че стана толкова дълго описанието, но в крайна сметка аз и Краси намираме тази ситуация за абсурдна, обидна и несправедлива и искаме да си потърсим правата по реда на една правова държава. Някой може ли да ми даде съвет как да подходим? Благодаря!
От година и нещо съм абонат на TPG. Когато сключвах договор с тях за старата ни къща, нямах никакви грижи – за 2-3 дни го пуснаха. След това 1-2 пъти използвх къстъмър сървиса – пак бяха ОК. Реших, че съм доволна (доколкото човек може да е доволен от интернета в Австралия) и че ще продължим с тях и в новата къща. Дадох заявка, като им казах, че съм стар и лоялен клиент и ако искат да ме запазят трябва да махнат таксата от 100 долара за инсталация. Те се съгласиха охотно и речено сторено, зачакахме пускането на интернета, което се случва според договор между 5 и 20 работни дни!
Получих нотификация, че инсталацията ще бъде направена на 15.09 – 18 дни след даването на заявката! Преглъднахме и заживяхме в интернет излолация за 2 седмици. Получих смс, че трябва да има човек в къщи между 1 и 5 часа на 15.09 по време на инсталацията. Краси си взе почивен ден, губейки заплатата си за този ден, защото е контрактор.
Така се случи, че аз се разболях и трябваше да посетя лекар този ден. Записах си час за 17.30, за да не пропуснем ИНСТАЛАЦИЯТА. До 16.30 нямаше ни кост, ни вест. Обадих им се и им казах, че в 17 ч, трябва да излезем. Те ми отговорха, че няма проблем и че не е нужно да сме в къщи, за да се случих инсталацията!
На връщане от лекаря получих смс, че инсталацията не се е случила и че на следващия ден ще ме уведомят кога ще се случи! Напълно побесняла, въпреки че бях в почти коматозно състоние, заради тежката болест, която карам, им се обадих да ги питам какво означава това. Те, с цялата си наглост ми повториха съдържанието на смс-а. След определен брой „мили“ думи от моя страна, поисках да говоря със супервайзор. Вместо супервайзор, къстъмър съврвиса ми каза, че всъщност току що са получили рипорт от техника, че интернета е включен и че кога се прибера в къщи трябва да се обадя на техническия отдел, за да го настроим.
Речено-сторено. Звъня на технически отдел, настройваме модема, но интернет – йок. Направихме процедурата още 3 пъти, като през цялото време „Техника“ ме уверяваше, че има интернет, той го вижда, че работи. Най-накрая ми каза, че вероятно модема ми, който е чисто нов, е дефектен и да си го проверя. Пак речено – сторено. Модемът беше проверен моментално чрез занасяне в къщата на приятел и включване в неговата TPG мрежа – работи!
На следващия ден получих нов смс от TPG, гласящ, че имат MSD и заради това инсталацията на интернаета ще бъде отложена за 17 ОКТОМВРИ. Повтарям, защото първото прочитане остава в шок – 17 ОКТРОМВРИ.
В този момент ми просветва, че всъщност вчера интернета не е бил пуснат от тях и че и къстъмър сървиса и техническия отдел са ме лъгали през цялото време!!!!
Обаждам се и питам какво е MSD. Оказва се лишеното от съдържание Mass service disruption, което в една част от разговора означаваше, че имт огромен обем заявки и нямат човешки ресурс да ги изпълнят, но в края на разговора, с нарастването на моя гняв, започна да означава, че всъщност Телстра (компанията собственик на кабелната мрежа) има огромен технически проблем, който няма да могат да решат в следващите 31 дни...
На въпроса защо след като интернета вчера е бил инсталиран според тях, след това е бил деинсталиран, за да бъде инсталиран 32 дни по-късно, естествено нямаше логичен отговор.
Казах, че искам договорът ни веднага да бъде прекратен и ме прехвърлиха към Case Manager, който с най-безподобната наглост на света ми предложи, да не прекратявам договора, да изчакам още 31 дни без интернет, а те щели да ме обезщетят с една такса! Само да спомена, че докато чакам инсталацията, аз продължавам да им плащам такса, защото не съм нов клиет, а стар клиент с активна връзка. Т.е. това, което те ми предлагат като обезщетение е да не ми взимт пари за този месец, в който чакам за инсталация...
Съжалявам, че стана толкова дълго описанието, но в крайна сметка аз и Краси намираме тази ситуация за абсурдна, обидна и несправедлива и искаме да си потърсим правата по реда на една правова държава. Някой може ли да ми даде съвет как да подходим? Благодаря!
Comment