Здравейте,
Искам да ви помоля за мнение по следната тема.
За тези които не са ми чели другите постинги - преди 10 дни получих покана за подаване на документи за виза клас 189, но още обмисляме някои подробности и в тази връзка...
Съпругата ми е юрист в БГ и нейното образование има само символичен смисъл в Австралия. Затова, макар да не знаем какви възможности и изненади ще ни предложи живота там, има някаква вероятност да и се наложи да се доквалифицира в Австралия. Планираме тя да се яви на ИЕЛТС през Януари, за да докаже функционален английски, като на мен ми се струва че е по-разумно тя да се яви на Академик ИЕЛТС, за да може, ако извади приличен резултат, да го ползва на място.
Голямата разлика между двата теста е в Reading и първата задача на Writing модулите. Особено Reading е наистина много по-сложен при академичния тест, но това май се взема предвид от оценяващите:
Една и съща оценка и при двата се вади с разлика от 7-8 верни отговора.
Мислите ли, че я съветвам да поеме излишен риск?
Поздрави!
Искам да ви помоля за мнение по следната тема.
За тези които не са ми чели другите постинги - преди 10 дни получих покана за подаване на документи за виза клас 189, но още обмисляме някои подробности и в тази връзка...
Съпругата ми е юрист в БГ и нейното образование има само символичен смисъл в Австралия. Затова, макар да не знаем какви възможности и изненади ще ни предложи живота там, има някаква вероятност да и се наложи да се доквалифицира в Австралия. Планираме тя да се яви на ИЕЛТС през Януари, за да докаже функционален английски, като на мен ми се струва че е по-разумно тя да се яви на Академик ИЕЛТС, за да може, ако извади приличен резултат, да го ползва на място.
Голямата разлика между двата теста е в Reading и първата задача на Writing модулите. Особено Reading е наистина много по-сложен при академичния тест, но това май се взема предвид от оценяващите:
Една и съща оценка и при двата се вади с разлика от 7-8 верни отговора.
Мислите ли, че я съветвам да поеме излишен риск?
Поздрави!
Comment