Здравейте на всички! Не исках да пускам нова тема в инъче доста подреденият и компактен форум (рядко срещано!), затова си позволих да пиша директно тука Сега, от къде да зпочна щом пиша тука, значи е ясно накъде сме тръгнали ( аз и жена ми ) Признавам, че все още не съм прочел всичко и има доста неща да разровя докато ми се изясни картинката, но все пак задавам въпросите за да дадете съвет от къде да я подхванем. Аз съм на 28 ( ще направя сега септември ), жена ми е ще направи 27. Аз съм бакалавър компютърни системи от ТУ-варна, а тя маркетинг от ИУ-Варна. IELTS-a не е проблем. Тя има с Overall score - 6, който е валиден още година половина, моят е с 7.0, но изтича сега август и ще се наложи да го подновя, не ме притеснява този факт Като години стаж, можем да докажем, аз около 4+, а тя 2+. Стажът трябва ли да е обвързан с това какво си завършил за да го признаят ? Има ли водещ кандидат, както е при другите процедури ( визирам Канада, защото за там съм изчел доста инфо) ? Имам година и половина като costumer support specialist към компания за хотелски софтуер и сега вече години и половина като technical support към HP. Този стаж, може ли да се смята че е от онези списъци ( Long Term Skill Shortage List (LTSSL), the Immediate Skill Shortage List (ISSL) and the Canterbury Skill Shortage List (CSSL), за които дават допълнителни точки? Намерих си позицийте в първия списък - LTSSL: ICT
Support Engineer (263212) и ICT Customer Support Officer (Technical advice and Consultancy) (313112), но нямам идея какво означава това, че са там. Та така, има още доста неща, но всичко с времето си, мисля че поста стана достатъчно дълъг засега Благодаря предварително на всички, който отговарят и помагат
Support Engineer (263212) и ICT Customer Support Officer (Technical advice and Consultancy) (313112), но нямам идея какво означава това, че са там. Та така, има още доста неща, но всичко с времето си, мисля че поста стана достатъчно дълъг засега Благодаря предварително на всички, който отговарят и помагат
Comment