Чуденка, недей да гледаш толкова елементарно и опростенчески на тези неща - не смесвай професията на човека с неговата личност (в момента има неизправност в компютъра ми, поради което се налага да пиша без препинателни знаци) А и погледни в какъв гещалт се поставяш - словесна помия, отвращение Нима тези думи подхождат на жена Чуденка, докажи че си жена, все пак В живота съм Цветелина, а не Клиничен психолог Имам право на своите чувства и на изразяването им На мен не ми допадна от самото начало фамилиарниченето ти във форума, защото това е белег на недостатъчна култура, докато моето е неовладяна емоционална реакция, каквато е присъща и на психолози от най-голяма класа, повярвай ми (Не че се имам за такава) Освен това, ако се фокусирам достатъчно, може би ще успея с имиграцията в Нова Зеландия
Исках да започна първо с книгата на Хофстеде, но поради интереса към другата тема, тази за децата, ще дам предимство на нея
И така, на лекция по аномално развитие професорката ни каза, че има наблюдения, свързани със случаи на деца, които развиват псевдоаутизъм при емиграеция в ранна възраст Предстои да се проучи дали причините са и от емоционално естество, или предимно (и засега доказано) неврологични, свързани с това, че децата трябва да изучават чужд език, преди да е поставена основата на родния им език Тази основа би следвало да е стабилизирана на около 5-6 годишна възраст, в зависимост от индивидуалното развитие, и не е препоръчително преди навършването на тази възраст и пълното овладяване на родния език, да се пристъпва към изучаване на чуждия език Това може да доведе до неврологичен срив и поява на симптоми, които наподобяват аутизма, но в действителност не са това Подобни особености, както и всякакви други не отзвучават с времето, а само се стабилизират Затова при всякакви отклонения в развитието на детето (например късно проговаряне, желание да си стои само с майка си, отбягване на игрите с деца, прекалена подреденост и други подобни, неприсъщи на децата), е добре да се проведе консултация с психолог Казаха ни също, че в случаи, при които родителите са с различна националност, т е носители на различен език, всеки трябва да говори с детето на майчиния си език, независимо от това в коя страна живеят Поисках да разбера повече подробности, за да ги споделя тук, но преподавателката ми обясни, че всеки случай е индивидуален
Засега трябва да приключа Ще пиша по-късно, разбира се, освен ако не сте ме изритали от форума Не мислете лошо за мен Хората, които ме познават никога не биха ме нарекли простак А колкото до Чуденка, тя само потвърждава теорията на Хофстеде Но затова по-късно
Исках да започна първо с книгата на Хофстеде, но поради интереса към другата тема, тази за децата, ще дам предимство на нея
И така, на лекция по аномално развитие професорката ни каза, че има наблюдения, свързани със случаи на деца, които развиват псевдоаутизъм при емиграеция в ранна възраст Предстои да се проучи дали причините са и от емоционално естество, или предимно (и засега доказано) неврологични, свързани с това, че децата трябва да изучават чужд език, преди да е поставена основата на родния им език Тази основа би следвало да е стабилизирана на около 5-6 годишна възраст, в зависимост от индивидуалното развитие, и не е препоръчително преди навършването на тази възраст и пълното овладяване на родния език, да се пристъпва към изучаване на чуждия език Това може да доведе до неврологичен срив и поява на симптоми, които наподобяват аутизма, но в действителност не са това Подобни особености, както и всякакви други не отзвучават с времето, а само се стабилизират Затова при всякакви отклонения в развитието на детето (например късно проговаряне, желание да си стои само с майка си, отбягване на игрите с деца, прекалена подреденост и други подобни, неприсъщи на децата), е добре да се проведе консултация с психолог Казаха ни също, че в случаи, при които родителите са с различна националност, т е носители на различен език, всеки трябва да говори с детето на майчиния си език, независимо от това в коя страна живеят Поисках да разбера повече подробности, за да ги споделя тук, но преподавателката ми обясни, че всеки случай е индивидуален
Засега трябва да приключа Ще пиша по-късно, разбира се, освен ако не сте ме изритали от форума Не мислете лошо за мен Хората, които ме познават никога не биха ме нарекли простак А колкото до Чуденка, тя само потвърждава теорията на Хофстеде Но затова по-късно
Comment