Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за определяне на специалност

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
Clear All
new posts

    Помощ за определяне на специалност

    Здравейте, аз съм инженер по радиоелектронно оборудване на самолети. Специалността ми е се води радио и телевизионна техника или телекомуникации. Интересува ме за виза 489 към коя специалност мога да бъда причислен. Например в този списък http://www.liveinvictoria.vic.gov.au...t-for-victoria към коя професия минавам.

    Минавам ли за Electrical Engineer или Electronic Equipment Trades Worker? Ако е Electronic Equipment Trades Worker, какво означава то и ще повлияе ли на другите ми точки за образование например? В някои от другите щати има ли я моята специалност? Ще бъда благодарен за по-пълна информация, ако някой е запознат.

    #2
    Отг: Помощ за определяне на специалност

    Здравей, chevvybg,

    Изобщо не съм специалист по темата, но първото, което ми хрумна, е да кажеш какъв стаж имаш, защото това също е определящо при избора на occupation, за който да кандидатстваш.
    Успех!

    Comment


      #3
      Отг: Помощ за определяне на специалност

      Работя към военните от 1996 г. Специалността ми е свързана с военните самолети, радиоелектронно оборудване или по друг начин казано - авионика. Има и друга специалност - Aeronautical Engineer, която я има в CSOL.
      За доказване на стажа какъв документ се изисква? Аз съм на 40 години. Ще се явя на ИЕЛТС и се надявам да го покрия. Какви са ми шансовете?
      Благодаря ви предварително.

      Comment


        #4
        Отг: Помощ за определяне на специалност

        Здравей,

        Лично моя съвет е след като си определил кои професии от списъка се доближават до твоята, да напишеш едно писмо до оценяващата организация и да ги питаш дали те трябва да се оценяват или някой друг. Така ще получиш най-точен отговор и ще знаеш какви точно документи трябва да си подготвиш.

        Успех.

        Comment


          #5